Har du redan ett ID?

Logga in till Brf Lindes Terrass - tryggt och säkert

Har du inget ID?

Skapa inloggning till Brf Lindes Terrass - enkelt och gratis

Vad är det här?

Denna sida är ansluten till och drivs med hjälp av Socinets plattform.
När du har ett Socinet ID kan du använda det på alla Socinet-anslutna sidor. Läs mer



Felanmälan - fastigheten

Allgranth
via telefonväxeln 08-420 380 81    vardagar 7-16 (lunchstängt 11-12)
dygnet runt på www.allgranth.se FELANMÄLAN BRF

Jour
Vid akuta fel efter kontorstid, dvs efter 16.00 på vardagar samt helger, kontakta Allgranths jourpartner Dygnets på 08-18 70 00
Tänk på att bara ringa om det verkligen är akut och inte kan vänta till följande vardag.

Garantitid
Garantitiden för byggnadsarbeten är fem år. För vitvaror, blandare/vs-armaturer och ytskikt som målning och tapet är garantitiden två år. Under denna tid har du rätt att få eventuella funktionsfel åtgärdade såsom fel på värme, ventilation och el. Garantibesiktningen görs cirka två år efter slutbesiktningen. Din lägenhet kontrolleras då återigen av besiktningsman. Du får i god tid besked om när besiktningen kommer äga rum. Entreprenaden anses avslutad efter godkänd slutbesiktning.

Efter garantibesiktningen anmäls fel som täcks av garantin skriftligen enbart av bostadsrättsföreningens styrelse till JM på webbformulär ”Reklamation år 3-5”

Hiss
Vid fel på hissen, kontakta leverantören Kone direkt på telefon 0771-50 00 00.

Brf Lindes Terrass
brflindesterrass.se
JM - Hus att trivas i
www.jm.se